فرزندان شهدا پشتوانه انقلاب هستند

پایگاه خبری البرزما – مديرکل بنياد البرز فرزندان شهدا را از بهترين ياران و پشتيبان انقلاب دانست و گفت: امروزه پاسداري از قطره‌ قطره خون شهدا مسئوليتي خطير و پرافتخار است. ابراهيم طاهرنژاد در ديدار با جمعي از فرزندان شهدا با گرامي داشت ياد و خاطر شهدا و ايثارگران و تبريک خجسته ايام اعياد ماه شعبان،

کد خبر : 10524
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 11:09
فرزندان شهدا پشتوانه انقلاب هستند

پایگاه خبری البرزما – مديرکل بنياد البرز فرزندان شهدا را از بهترين ياران و پشتيبان انقلاب دانست و گفت: امروزه پاسداري از قطره‌ قطره خون شهدا مسئوليتي خطير و پرافتخار است. ابراهيم طاهرنژاد در ديدار با جمعي از فرزندان شهدا با گرامي داشت ياد و خاطر شهدا و ايثارگران و تبريک خجسته ايام اعياد ماه شعبان، فرزندان شهدا را از بهترين ياران و پشتيبان انقلاب دانست و گفت: امروزه پاسداري از قطره‌ قطره خون شهدا مسئوليتي خطير و پر افتخار است.
وي افزود: ما به شهدا، مسير شهدا و منش شهدا براي ادامه راه شهدا نياز داريم تا راه را گم نکنيم. ياد شهدا بايد چراغ هدايتي براي ما و نسل‌هاي آينده باشد.
وي با اشاره به نياز جامعه به رشد و بالندگي از طريق ترويج سبک زندگي شهدا تصريح کرد: بهترين مروج زندگي شهدا و سبک زندگي شهدا فرزندان و يادگاران ارزشمند آنان هستند تا بتوانيم با ادامه راه شهدا و مقابله با تهديدات دشمنان روزبه‌روز بر عزت و سربلندي انقلاب و نظام اسلامي بيفزاييم.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران البرز در پايان با تأکيد بر اينکه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران چشم‌وچراغ و افتخار ملت ايران هستند، خاطرنشان ساخت: خادمان شهدا در هر پست و مقامي وظيفه‌ دارند خاضعانه هرچه در توان دارند در جهت خدمت‌رساني به فرزندان و خانواده‌هاي شهدا انجام دهند تا شايد بتوانيم بخشي کوچک از اين‌ رشادت‌ها و ايثارگري‌ها را جبران کنيم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.