روزانه ۳۰ هزار نفر از جشنواره لاله‌های کرج بازدید می‌کنند

پایگاه خبری البرزما- سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: هایپر گل و نمایشگاه صنایع دستی باغ گل‌های پارک شهید چمران تا ۱۰ اردیبهشت دایر است. حسین عطایی اظهار کرد: جشنواره لاله‌های کرج امسال از هفتم فروردین ماه آغاز شده و اختتامیه رسمی نیز برای آن تعیین نشده است. وی با بیان

کد خبر : 9955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 12:07
روزانه ۳۰ هزار نفر از جشنواره لاله‌های کرج بازدید می‌کنند

پایگاه خبری البرزما- سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: هایپر گل و نمایشگاه صنایع دستی باغ گل‌های پارک شهید چمران تا ۱۰ اردیبهشت دایر است.

حسین عطایی اظهار کرد: جشنواره لاله‌های کرج امسال از هفتم فروردین ماه آغاز شده و اختتامیه رسمی نیز برای آن تعیین نشده است.

وی با بیان اینکه روزانه 30 هزار نفر از این مجموعه بازدید می‌کنند ادامه داد: علاقه‌مندان تا زمانیکه لاله‌های این باغ سرزندگی و شادابی خود را حفظ کرده و گل دارند، می‌توانند از این جشنواره بازدید داشته باشند.

وی افزود: ۲۵۰ هزار پیاز لاله در ۴۸ واریته برای این جشنواره در مجموعه باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج کاشته شده است.

این مسئول ابراز کرد: برای افزایش جاذبه‌های این باغ به جز لاله، گل‌های دیگری از جمله نرگس، شب بو، بنفشه و… نیز کاشته شده است.

عطایی اظهار کرد: در مجموع ۱۵۰ هزار گل فصلی نیز در این مجموعه کاشته شده تا زیبایی این جشنواره دو چندان شود.

وی با اشاره به برپایی هایپرگل و نمایشگاه صنایع دستی در باغ گل‌های پارک شهید چمران گفت: شهروندان می‌توانند تمام لوازم باغبانی خانگی چون خاک، گلدان، گل‌های فصلی و دائمی و… را با قیمت مناسب از این هایپر که تا ۱۰ اردیبهشت برپا است خریداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.