کرج در بیش از نیم قرن گذشته توسعه پایدار را تجربه نکرده است

پایگاه خبری البرزما- نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پیشرفت کرج در زمینه توسعه زیرساخت ها طی شش ماه اخیر، گفت: کرج در بیش از نیم قرن گذشته توسعه پایدار را تجربه نکرده است. منصور وحیدی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، این مطلب را

کد خبر : 9819
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396 - 11:46
کرج در بیش از نیم قرن گذشته توسعه پایدار را تجربه نکرده است

پایگاه خبری البرزما- نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پیشرفت کرج در زمینه توسعه زیرساخت ها طی شش ماه اخیر، گفت: کرج در بیش از نیم قرن گذشته توسعه پایدار را تجربه نکرده است. منصور وحیدی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد و افزود: در دوره پنجم شورا، نگرش علمی و تخصصی به عنوان عرصه تصمیم گیر و نظارتی شهر و همچنین بر برنامه و عملکرد شهرداری کرج حاکم بوده است.

این عضو شورا با اشاره به این موضوع که به دور از غوغاسالاری ها اقدامات گسترده ای را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان انجام دادیم، از راه اندازی دوباره پروژه قطارشهری به عنوان یکی از این اقدامات نام برد.

وی افزود: قطار شهری کرج به واسطه بکارگیری تعامل و تخصص، پس از توقفی سه ساله مجدد فعال شد و تنها با وفاق و اتحاد می توان اعتبارات مورد نیاز برای این طرح را تامین کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین اضافه کرد: احیای بافت های فرسوده یکی از محورهای عملکرد مدیریت شهری در این دوره است که با همراهی و تعامل بخش خصوصی در حال انجام است تا به این طریق از فواصل طبقاتی حاکم بر جامعه بکاهیم.

وحیدی، تاکید کرد: در دوره جاری به رغم بدهی های سنگین شهرداری به بخش های مختلف، هیچ یک از پروژه های مدیریت شهری تعطیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مدیران پیشین قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: در دوره جدید شورا و شهرداری، شهر شاهد تحولات چشمگیری در سطح شهر هستیم.
این عضو شورا در ادامه از اجرای موفق طرح بهبود نگهداشت شهر سخن گفت و خاطر نشان کرد: این طرح اگرچه از نگاه مدیران دارای نقاط ضعفی بوده است اما برخی از مهمترین درخواست های شهروندان را اجرایی کرد.

وحیدی از دیگر دستاوردهای دوره جدید شورا و شهرداری به حذف بخش خصوصی در خرید آسفالت و بهره گیری از توان کارخانه آسفالت شهرداری به صورت کامل اشاره کرد و افزود: استفاده از تولیدات کارخانه تولید آسفالت راهکاری موثر در کاهش هزینه های مدیریت شهری و صرفه جویی در منابع مالی بوده است.

وی در خصوص توجه مدیریت شهری به قشر زحمت کش کارگر، بیان کرد: در طول عمر مدیریت شهری کرج سابقه نداشت حقوق کارگران زودتر از مدیران و کارمندان پرداخت شود؛ این امر در دوره جدید مدیریت شهری کرج محقق شد.

نائب رئیس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مصلحت نیست مصالح شخصی، باندی و حزبی را به منافع مردم ترجیح دهیم. وظیفه ما ایجاد و حفظ اتحاد برای خدمتگزاری شایسته به مردم است که این امر از بلندترین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.