یارانه یکی از چالش‌های اساسی ایران است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه فرسودگی مدارس تقریبا تمام کشور را با مشکل مواجه کرده است گفت: با اعتبارات موجود نمی‌توان با تخریب و بازسازی مشکل مدارس فرسوده کشور را حل کرد. محمدجواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد با

کد خبر : 9812
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1396 - 11:33
یارانه یکی از چالش‌های اساسی ایران است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه فرسودگی مدارس تقریبا تمام کشور را با مشکل مواجه کرده است گفت: با اعتبارات موجود نمی‌توان با تخریب و بازسازی مشکل مدارس فرسوده کشور را حل کرد.

محمدجواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد با اشاره به تصویب بودجه 97 ، موضوع یارانه را یکی از چالش‌های اصلی کشور دانست و گفت: امروز در هر محفلی بحث یارانه‌ها مطرح می‌شود صدای مردم در می‌آید.

کولیوند افزود: اما یکی از کارهای مهمی که مجلس در بحث یارانه انجام داد الزام دولت به واریز تمام درآمد حاصل از آزادسازی انرژی به خزانه بود که با توجه به مصرف روزانه 75 میلیون لیتر بنزین در کشور رقم زیادی می‌شود.

وی در خصوص چالش ایجاد شده از بحث پاداش پایان خدمت کارکنان دولت نیز اعلام کرد: این موضوع 20 سال پیش مصوب شده بود و حال با پیشنهاد مجلس قرار شد این پاداش هفت برابر پایه حقوق سال 97 باشد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.