اقدام به مقابله باتبعیض و اجرای عدالت باید موردحمایت همگانی قرارگیرد

پایگاه خبری البرزما – نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: از کسانی که در راه مقابله با تبعیض و اجرای عدالت در جامعه تلاش می کنند باید حمایت کرد زیرا این اقدام اعتماد عمومی مردم را افزایش می دهد. آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه

کد خبر : 9440
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 10:55
اقدام به مقابله باتبعیض و اجرای عدالت باید موردحمایت همگانی قرارگیرد

پایگاه خبری البرزما – نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: از کسانی که در راه مقابله با تبعیض و اجرای عدالت در جامعه تلاش می کنند باید حمایت کرد زیرا این اقدام اعتماد عمومی مردم را افزایش می دهد. آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم به نظام اسلامی می شود.
وی افزود: این طرح قدم بلندی برای جلب اعتماد عمومی به نظام اسلامی است و انتظار ما از نمایندگان این است که یکپارچه برای تصویب این طرح تلاش کنند.
حسینی همدانی اضافه کرد: برخی شاید از این طرح استقبال نکنند که باید دید کجا کار مشکل دارد.
وی ادامه داد: در صورتی که با فساد برخورد شده و عدالت در جامعه پیگیری شود، کمک شایانی به انقلاب و نظام شده و مردم را امیدوارتر خواهد کرد.
وی در ادامه به 20اسفند روز راهیان نور اشاره کرد و اظهارداشت: کمترین اثر این حرکت بزرگ تاریخی انتقال ارزش های نظام اسلامی به نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.
حسینی همدانی افزود: با ترویج این فرهنگ می توان فرهنگ جهاد و ایثار را از نزدیک حفظ و نسل نو را برای مقابله باجنگ نرم دشمنان آماده تر کرد.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به 22اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید خاطر نشان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه ای است که بر عهده همه است و همه باید در این راه خود را مسئول بدانند.
حسینی همدانی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و روز زن، اظهار داشت:امسال این روز با 8مارس روز جهانی زن همزمان شده، که البته در جلسه 8مارس چیزی جز خفت و خواری برای زنان نداشته و ندارد، نظام سرمایه داری غرب تنها از زن به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای پیشبرد اهدافش استفاده کرده و با بی بند و باری سبب از بین رفتن بنیان خانواده شده است.
وی ادامه داد: در نظام اسلامی، به زنان به عنوان انسان ساز نگاه شده و شریف ترین کارها را برای زنان می دانند که تربیت فرزندان یکی از آنها است.
امام جمعه کرج گفت:دشمنان به خوبی به نقش زنان و حجاب پی برده اند و به همین دلیل قصد مقابله با ارزش های دینی را دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث گلزار شهدا امامزاده محمد به عنوان چهارمین گلزار شهدا کشور اشاره و خواستار احیا مجدد آن شد.
امام جمعه کرج با اشاره به انتقال خط آب از طالقان بیان داشت:نحوه انتقال این آب ممکن است خطرهای زیادی برای محیط زیست و منابع طبیعی ایجاد کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.