شهادت اوجِ تعالی انسان است

پایگاه خبری البرزما- دکتر نصیری شهردار کرج با حضور در منزل شهیدان خوش رفتار و شجاعی، با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کرد.  دکتر نصیری شهردار کرج در این دیدار با بیان این که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: شهیدان از جایگاه والایی برخوردارند، شهادت اوجِ تعالی انسان است. شهردار کلانشهر

کد خبر : 9338
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 12:05
شهادت اوجِ تعالی انسان است

پایگاه خبری البرزما- دکتر نصیری شهردار کرج با حضور در منزل شهیدان خوش رفتار و شجاعی، با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کرد.  دکتر نصیری شهردار کرج در این دیدار با بیان این که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: شهیدان از جایگاه والایی برخوردارند، شهادت اوجِ تعالی انسان است.

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اینکه در فرهنگ تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است، گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا باید به عنوان یک الگو برای همه ما باشد.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا علاوه بر این که بارِ سفر را پُر بارتر می کند، ما را به خودمان می آورد که بدانیم همه چیزِ این جهان، فانی است.

دکتر نصیری خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا کمترین کاری است که در حق این عزیزان انجام می شود اما برای ما، این گفت و گوها قوت قلب است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.