افتتاح چند طرح عمرانی با حضور استاندار در ساوجبلاغ

پایگاه خبری البرزما- کتابخانه روستای کردان در بخش چندار یکی از این طرح ها بود که با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده است و دارای ۳۰۰متر بنا است.بلوار یک کیلومتری روستای بانو صحرا دومین طرحی بود که به بهره برداری رسید. این جاده با مشارکت دهیاری و شهرداری کوهسار با هزینه ۸۵۰

کد خبر : 9070
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 12:46
افتتاح چند طرح عمرانی با حضور استاندار در ساوجبلاغ

پایگاه خبری البرزما- کتابخانه روستای کردان در بخش چندار یکی از این طرح ها بود که با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده است و دارای ۳۰۰متر بنا است.بلوار یک کیلومتری روستای بانو صحرا دومین طرحی بود که به بهره برداری رسید.
این جاده با مشارکت دهیاری و شهرداری کوهسار با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.
استاندار البرز در حاشیه افتتاح بلوار بانو صحرا سری هم به کارگاه تولید شانه تخم مرغ که از ضایعات کاغذ مبادرت به تولید می نماید و براي ۲۰ نفر هم اشتغالکرده زد.

افتتاح بهسازی معابر روستایی دوزعنبر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید و موجب خوشحالی اهالی این روستا که همگی از سادات هستند شد.
افتتاح طرح آبرسانی به ۹روستای ولیان اسپیداران گلین رود اسگول دره دوزعنبر آجین دوجین خوروین هرجاب و ازنق با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاح شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.