طاهرنژاد :خون شهیدان شجره طیبه رسالت را سیراب کرده است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه مجد و عظمت والای شهادت همواره تجلی‌بخش حیات امت‌ها بوده است گفت: خون شهیدان شجره طیبه رسالت را سیراب کرده است.  ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر

کد خبر : 8554
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 13:51
طاهرنژاد :خون شهیدان شجره طیبه رسالت را سیراب کرده است

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه مجد و عظمت والای شهادت همواره تجلی‌بخش حیات امت‌ها بوده است گفت: خون شهیدان شجره طیبه رسالت را سیراب کرده است.  ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه جمعی از خادمان شهدا باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و در راستای طرح سپاس به دیدار والدین معزز شهیدان والامقام کریمی و دهقانی رفته و در فضایی صمیمی با یکدیگر به گفتگو پرداختند.
ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بابیان اینکه مجد و عظمت والای شهادت همواره تجلی‌بخش حیات امت‌ها بوده است گفت: خون شهیدان شجره طیبه رسالت را سیراب کرده است.
وی افزود: شهیدان جان‌های خود را فدا کردند، جان‌برکف نهادند، اما دینشان را از دست ندادند، تنها هدف آن‌ها، اطاعت از ندای حق و احیای دین الهی بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگر تأکید کرد: شهیدان ما درس شهادت را از عاشورا و کربلا آموختند
طاهرنژاد افزود: عاشورا درس شهادت را به همه نسل‌ها و آیندگان تا روز قیامت آموخت و فهماند که برای امور دینی و مادّی نباید دست از حق و اسلام و قرآن و ایمان شست و تسلیم شد و باید ایستاد و مقابله کرد، ولو اینکه به قیمت جان خود ویاران و خانواده تمام شود.
گفتنی است در پایان حاضرین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان کریمی و دهقانی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.