مسوول رو گذر زیر گذرها را مشخص نماییم

پایگاه خبری البرزما- در چند نقطه ای که دیدم گره های ترافیکی در زیر گذر و رو گذرها بود. مهندس فرج الله ایلیات عضو شورای شهر کرج در کمیسیون محیط زیست امنیت و سلامت که با موضوع بررسی عملکرد شهرداری در روزهای برفی تشکیل شده بود با اعلام این مطلب افزود : با تعدادی از همکاران

کد خبر : 7917
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 11:58
مسوول رو گذر زیر گذرها را مشخص نماییم

پایگاه خبری البرزما- در چند نقطه ای که دیدم گره های ترافیکی در زیر گذر و رو گذرها بود.

مهندس فرج الله ایلیات عضو شورای شهر کرج در کمیسیون محیط زیست امنیت و سلامت که با موضوع بررسی عملکرد شهرداری در روزهای برفی تشکیل شده بود با اعلام این مطلب افزود : با تعدادی از همکاران و مدیران شهرداری که در سطح شهر حضور پیدا کرده بودم وقتی که مسیر و معبری را طی می نمودم زمانی که به ترافیک برمی خوردم متوجه می شدم که گره های ترافیکی در روز گذرها و زیرگذرها شکل گرفته است. وی یادآور شد در زمان بارش برف هر چند که بارش خیلی شدید بود اگر نمک و ماسه در گلوگاه ها می بود می توانستیم با چند بیل ترافیک های عظیم را حل نماییم . وی مشخص نبودن مسوولیت حفظ و نگهداری زیر گذر و روگذرها بین مناطق مختلف و شهرداری های اقماری را از دیگر معضلاتی دانست که در این روزهای برفی خود را نشان داد و اگر مشخص بود که کدام منطقه مسوول نظافت و پاکسازی کدام روز گذر و زیر گذر است قطعا با این مشکل مواجه نمی شدیم به عبارتی ما هنوز نتوانستیم مسوولیت زیر گذرها و رو گذرها را مشخص کنیم که از مسوولان مربوطه درخواست دارم در این خصوص تصمیمات عاجلی اتخاذ نمایند. ایلیات در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : در این روزها که خداوند خوان نعمت خود را به صورت برف بر سر مردم کرج نازل نمود برای مدیریت این روزهای برفی هیچ نهاد و ارگانی به کمک شهرداری نیامد حتی رسانه ها چه از نوع مجازی شنیدار و دیداری و صدا و سیما به اعتقاد بنده در این زمینه به شهرداری کمک نکردند.

مهندس ایلیات خاطر نشان ساخت : قطعا یکی از عوامل ایجاد ترافیک حضور مردم در خیابان برای شادی در زمان بارش برف بود و اگر مجهزترین دستگاه ها را داشتیم باز به دلیل ازدحام مردم در خیابان به جهت شادی نمی توانستیم به وظایف خود عمل و بحران را  مدیریت کنیم. وی در بخش پایانی سخنانش گفت : بنده نیز اعتقاد دارم که زیبنده کلانشهر کرج و تهران نیست که مردم در بزرگراهی که این دو شهر را به هم متصل می کنند زمین گیر شوند و از از مدیریت بحران استان گلایه مندی دارم  و آنها می توانستند با عملکرد بهتر این بحران ها را مدیریت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.