راه اندازی دوباره تلویزیون های شهری در کرج

پایگاه خبری البرزما-مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اعلام کرد که پس از گذشت حدود سه سال توقف ،تلویزیون های شهری این کلانشهر دوباره راه اندازی شد.حسین عطایی اظهار داشت: راه اندازی تلویزیون های شهری به منظور ایجاد منظر مطلوب تر و ارتقا کیفیت سیمای شهر کلانشهر کرج راه اندازی

کد خبر : 7377
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 12:32
راه اندازی دوباره تلویزیون های شهری در کرج

پایگاه خبری البرزما-مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اعلام کرد که پس از گذشت حدود سه سال توقف ،تلویزیون های شهری این کلانشهر دوباره راه اندازی شد.حسین عطایی اظهار داشت: راه اندازی تلویزیون های شهری به منظور ایجاد منظر مطلوب تر و ارتقا کیفیت سیمای شهر کلانشهر کرج راه اندازی شد.
وی ادامه داد: شامگاه گذشته LED واقع در حاشیه جنوبی پل آزادگان وارد مدار خدمت رسانی شد و اکنون به صورت آزمایشی تبلیغات فرهنگی از صفحه نمایش آن پخش می شود.
عطایی بیان داشت: این تلویزیون ها در چهار راه گلزار، سه راه مادر و ضلع غربی چهار راه هفت تیر نیز در حال تعمیرات اساسی است .
وی خاطر نشان کرد:روشن شدن LED ها علاوه بر آنکه به منظر شهر جلوه خاصی می بخشد راه مناسبی است برای تبلیغات فرهنگی و غیره و به دنبال آن پراکنده شدن تبلیغات کاغذی بر روی خیابان های سطح شهر را کاهش می دهد.
تلویزیون های شهری حدود چهار سال پیش در پنج نقطه شهر کرج با هدف تبلیغات فرهنگی و غیره نصب شد که پس از مدت کوتاهی این تلویزیون ها خاموش شدند که از شامگاه یکشنبه و با تلاش مسئولان سازمان سیما و منظر و فضای سبزشهری روش شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.