اگر شهرداری اعتباری دارد به حضور کارگرانش است

پایگاه خبری البرزما- دکتر اصغر نصیری در این دیدار که در مسجد امام حسن عسگری (ع) صورت گرفت، مهمترین هدف دیدارهای مردمی را ارتباط بی واسطه مسئولین با شهروندان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد. دکتر نصیری شهردار کلانشهر کرج در جمع اهالی محله چهارصد دستگاه این محله را یک محله با هویت و افتخار شهر کرج

کد خبر : 7184
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396 - 13:49
اگر شهرداری اعتباری دارد به حضور کارگرانش است

پایگاه خبری البرزما- دکتر اصغر نصیری در این دیدار که در مسجد امام حسن عسگری (ع) صورت گرفت، مهمترین هدف دیدارهای مردمی را ارتباط بی واسطه مسئولین با شهروندان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد.

دکتر نصیری شهردار کلانشهر کرج در جمع اهالی محله چهارصد دستگاه این محله را یک محله با هویت و افتخار شهر کرج دانست و گفت : از اینکه در میان ساکنان این محله هستم بر خود می بالم. وی یادآور شد از زمانی که این سمت را پذیرفتم سعی نمودم تا با حضور در مساجد، محلات مختلف را از نزدیک رصد و با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوم.
شهردار کلانشهر کرج خاطر نشان ساخت : در حضورهای مختلفی که داشته ام تمام مشکلات را رصد می کنیم و بعد از آن طی فراخوانی از تمام نیروها سعی می کنیم تا مشکلات مردم در حد توان برطرف کنیم.
وی وجود بافت فرسوده در محله چهارصد دستگاه را از مهمترین کاستی های این محله برشمرد و افزود :  حدود 8 هزار نفر در بافت فرسوده این محله ساکن هستند و دفاتر مخصوص به این منظور تعیین شده و با همکاری مردم  سعی داریم تا بلوک های شهری بازسازی شود. از این رو از تمامی ساکنان محله خواهشمندم تا با حضور در دفاتری که به این منظور در نظر گرفته شده شهرداری را یاری نمایند.
شهردار کلانشهر کرج افزود : احیاء بافت فرسوده از مهمترین اهداف بنده می باشد و این کار به شرط اینکه مردم همکاری کنند شدنی است. دکتر نصیری در بخش دیگر سخنانش یادآور شد : مسائل ترافیکی و شروع دوباره مترو از دیگر مباحثی است که در دستور کار قرار داده ایم و به یاری خدا بعد از جلسات متعددی که با پیمانکار داشته ایم به زودی عملیات عمرانی مترو شروع می شود. شهردار کرج هوشمند سازی شهر را از دیگر پروژه های خود دانست و گفت : مرکز کنترل ترافیک شهرداری در حال فعالیت است و سعی داریم از این طریق بی نظمی های شهر را ساماندهی کنیم. همچنین با همکاری شورای شهر در هفته های گذشته دست فروشان مناطق مختلف کرج را ساماندهی نموده ایم که این اقدامات بخش قابل توجهی از وقت و هزینه شهرداری را به خود اختصاص داده است.
دکتر نصیری در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد زمانی شهر می تواند توسعه یافته باشد که زیرساخت های فرهنگی شهر مهیا باشد از این رو سعی داریم در هر محله سرای محلات ایجاد شود و بر اساس تجربه هایی که از سایر شهرها دیده ایم این کارها شدنی است و نتایج مثبتی خواهد داشت . شهردار کرج اذعان نمود : اطلاع دارم که چه حجمی از مطالبات مردم بر روی زمین مانده و بنده وظیفه خود می دانم تا مطالبات شما را پیگیری کنم و آن را مهمترین وظیفه خود قلمداد می نمایم .
شهردار کرج افزود : اعتراضات شما را به جان می خرم و تا آنجایی که در توانم باشد سعی می کنم تا خواسته های قانونی شما راانجام دهم. وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان ساخت در مدتی که به عنوان شهردار در کرج حضور داشته ام دستور داده ام تا تا حقوق کارگران قبل از مدیران پرداخت شود و اگر شهرداری اعتباری دارد به حضور کارگران عزیز شهرداری است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.