مهندس طاهرنژاد:روح بلند شهدا همیشه نظاره‌گر اعمال ما هستند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه روح بلند شهدا همیشه نظاره‌گر اعمال ما هستند گفت:شهدا همیشه زنده و نظاره‌گر اعمال ما هستند. ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا باهدف تبریک انتصاب و ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران

کد خبر : 6918
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 13:46
مهندس طاهرنژاد:روح بلند شهدا همیشه نظاره‌گر اعمال ما هستند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه روح بلند شهدا همیشه نظاره‌گر اعمال ما هستند گفت:شهدا همیشه زنده و نظاره‌گر اعمال ما هستند. ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا باهدف تبریک انتصاب و ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همکاری نهادهای اجرایی به دیدار سیروس شفقی فرماندار جدید کرج رفته و با یکدیگر به گفتگو پرداختند .
ابراهیم طاهرنژاد در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بابیان اینکه روح بلند شهدا همیشه نظاره‌گر اعمال ما هستند گفت: شهدا همیشه زنده و نظاره‌گر اعمال ما هستند.
وی افزود:همیشه با یاد و خاطره شهدا بودن برای ما قوت قلبی است تا بتوانیم با مرور جان‌فشانی و ایثارگری شهدا و جانبازان تجدیدعهد دوباره با آنان داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود گفت:شهدای هشت سال دفاع مقدس بودند که با نثار جان خود کشور را برای همیشه در مقابل تهاجمات دشمنان قسم‌خورده بیمه کردند.
طاهرنژاد در پایان تأکید کرد:وظیفه تمامی مسئولان و مدیران است که ضمن پاسداری از ارزش‌های اصیل این انقلاب و آرمان‌های شهدا، هرچه در توان دارند، نسبت به خانواده‌های این عزیزان دریغ نکنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.