ثبت قرارداد سایپا با بازیکن اکسین البرز خلاف قانون است

پایگاه خبری البرزما- سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ثبت قرارداد تیم سایپا با آرمان رمضانی بازیکن اکسین البرز خلاف قانون بوده است.حسین یدی با بیان اینکه رمضانی با تیم فوتبال اکسین البرز قرارداد داشته و حق ثبت قرارداد با تیم دیگری را ندارد بیان داشت: تا رسیدن به حق و حقوق خود کوتاه نخواهیم

کد خبر : 6898
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 11:38
ثبت قرارداد سایپا با بازیکن اکسین البرز خلاف قانون است

پایگاه خبری البرزما- سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز گفت: ثبت قرارداد تیم سایپا با آرمان رمضانی بازیکن اکسین البرز خلاف قانون بوده است.حسین یدی با بیان اینکه رمضانی با تیم فوتبال اکسین البرز قرارداد داشته و حق ثبت قرارداد با تیم دیگری را ندارد بیان داشت: تا رسیدن به حق و حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.
وی گفت: قرارداد رمضانی به مدت یک فصل تمام بوده و در اردوی نیم فصل اکسین در کیش تیم را همراهی کرده است و سپس در پایان اردو با تیم سایپا قرارداد بسته است. یدی ادامه داد: طبق قانون اگر تخلف وی اثبات شود ، 6 ماه از حضور در میادین محروم می شود. سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به اینکه هر باشگاهی خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان اکسین است باید از راه قانونی وارد شود گفت : این موضوع را از طریق کمیته انضباطی تا پایان پیگیری خواهیم کرد تا حق و حقوقی از باشگاه اکسین گرفته نشود. یدی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت 50 درصد قرارداد بازیکنان اکسین البرز اشاره و اظهار داشت: اکسین معدود تیم هایی است که تاکنون 50 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت نموده است. وی ادامه داد: این تیم شرایط مالی بسیار خوبی را در بین تیم های دسته اولی برخوردار است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.