پرسپولیس 40 امتیازی شد

پایگاه خبری البرزما- تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر در دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی، 40 امتیازی شد تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال مستحکم تر کند.در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت و با ارائه

کد خبر : 6742
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 11:54
پرسپولیس 40 امتیازی شد

پایگاه خبری البرزما- تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر در دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی، 40 امتیازی شد تا صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال مستحکم تر کند.در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت و با ارائه نمایشی منطقی به برتری دو بر صفر رسید.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» با کسب پیروزی در دیدار امروز 40 امتیازی شدند تا یک گام دیگر به تکرار قهرمانی نزدیک شوند. علی علیپور و کمال کامیابی نیا گل های پرسپولیس را زدند.
تراکتورسازی تبریز هم 20 امتیازی باقی ماند تا کار سختی در ادامه مسیر لیگ برتر داشته باشد.
حدود 60 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. «بیژن حیدری» نیز داور بازی امروز بود.
در ادامه دیدارهای امروز نفت تهران 1 به 2 مغلوب فولاد خوزستان شد، حسن بیت سعید هر 2 گل فولاد را به ثمر رساند و امین منوچهری برای نفت گل زد.

پیکان تهران و پارس جنوبی جم 1 – 1 مساوی شدند، علی دشتی برای پارس گل زد و کِنِت ایکه چوکو گل تساوی بخش پیکان را به ثمر رساند.

نفت آبادان با 3 گلِ میلاد جهانی، لوسیانو پریرا و طالب ریکانی میهمانش سایپای تهران را مغلوب کرد و با 24 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

ذوب آهن اصفهان با یک گل از سد میزبانش گسترش فولاد تبریز گذشت، تک گل این بازی را محمدرضا عباسی در لحظات پایانی بازی به ثمر رساند.

در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان با 4 گل پدیده مشهد را در هم شکست، سیاوش یزدانی، مهدی شریفی، جلال الدین علیمحمدی و ساسان انصاری گل های سپاهان را وارد دروازه حریف کردند.

و سیاه جامگان با 2 گلِ یونس شاکری سپیدرود رشت را مغلوب کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.