دکتر نصیری:شهرداری کرج تحت هیچ شرایطی خرید آسفالت نخواهد داشت

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی این مجموعه اقدام به خرید آسفالت نمی کند و باید اعتبارات لازم برای خرید قیر در اختیار کارخانه آسفالت قرار بگیرد. دکتر اصغر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری این کلانشهر، با تاکید بر اهمیت فعالیت کارخانه آسفالت، بیان کرد: باید تمهیداتی در

کد خبر : 6425
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 11:45
دکتر نصیری:شهرداری کرج تحت هیچ شرایطی خرید آسفالت نخواهد داشت

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی این مجموعه اقدام به خرید آسفالت نمی کند و باید اعتبارات لازم برای خرید قیر در اختیار کارخانه آسفالت قرار بگیرد. دکتر اصغر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری این کلانشهر، با تاکید بر اهمیت فعالیت کارخانه آسفالت، بیان کرد: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا این کارخانه با کمبود اعتبار برای تامین قیر جهت تولید آسفالت رو به رو نشود؛ چرا که هیچ اقدامی برای خرید آسفالت قابل قبول نیست.

شهردار کرج با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 151 هزار تن آسفالت در این کارخانه تولید شده است، گفت: در حال حاضر روزی 800 تا هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری این کلانشهر تولید می شود که این رقم باید به دو هزار تن در روز برسد.

نصیری افزود: باید به سمتی پیش برویم که اعتبار خرید قیر برای کارخانه آسفالت از طریق بودجه خود مجموعه، همچنین همکاری بانک شهر تامین شود و به صورت نقد یا تهاتر زیرساخت های لازم در راستای ارتقای تولیدات کارخانه آسفالت و قطع خرید آسفالت مهیا گردد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.