اجرای طرح بازدید از سیلندرهای گاز مایع در استان البرز

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل استاندارد استان البرز از بازرسی 23 هزارو 287 سیلندر گاز مایع از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.فتانه شکرالهی افزود: این سیلندرهای گاز در اوزان مختلف ، در واحدهای تاسیسات گاز مایع این استان مورد بازرسی قرار گرفتند. وی اظهار کرد: با توجه به اجباری بودن خدمات شارژ

کد خبر : 6342
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 9:56
اجرای طرح بازدید از سیلندرهای گاز مایع در استان البرز

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل استاندارد استان البرز از بازرسی 23 هزارو 287 سیلندر گاز مایع از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.فتانه شکرالهی افزود: این سیلندرهای گاز در اوزان مختلف ، در واحدهای تاسیسات گاز مایع این استان مورد بازرسی قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: با توجه به اجباری بودن خدمات شارژ سیلندر گاز مایع ، این بازرسی ها به طور مستمر از واحدهای تاسیساتی و خدماتی در استان ادامه دارند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این بازرسی 22 هزارو 398 سیلندر تعمیر و 883 سیلندر نیزمعدوم و 6 مورد آزمون در محل صورت گرفته است.
وی ادامه داد: طبق قانون سیلندرهای گاز مایع مشمول استاندارد اجباری است و توزیع و عرضه آن بدون رعایت مقررات استاندارد، ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.
وی تاکید کرد: بازرسان و کارشناسان این اداره کل ضمن تداوم بازرسی ها ، توقیف و جمع آوری محصولات با کیفیت پایین تر از استاندارد مربوطه با متخلفان برخورد قانونی می کنند.
شکرالهی همچنین به مصرف کنندگان سیلندرهای گاز مایع توصیه کرد، نیاز خود را در این زمینه از مراکز معتبر تامین کنند.
وی گفت: اسامی کالاهای غیر استاندارد نیز به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از طریق رسانه ها اعلام می گردد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.