مدیریت جهادی مهم ترین نیاز کشور است

پایگاه خبری البرزما -امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره مدیریت جهادی مهم ترین نیاز کشور گفت: برای رسیدن به اوج و نقطه مطلوب در کشور جزء با مدیریت جهادی امکان پذیر است. حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آیین افتتاح بانک خون بند ناف در جهاد دانشگاهی شهرستان فردیس افزود: خدماتی که جهاد دانشگاهی به

کد خبر : 5434
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 10:03
مدیریت جهادی مهم ترین نیاز کشور است

پایگاه خبری البرزما -امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره مدیریت جهادی مهم ترین نیاز کشور گفت: برای رسیدن به اوج و نقطه مطلوب در کشور جزء با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آیین افتتاح بانک خون بند ناف در جهاد دانشگاهی شهرستان فردیس افزود: خدماتی که جهاد دانشگاهی به توسعه علم در کشور کرده است با مدیریت جهادی می تواند کشور را در مسیر متعالی سوق دهد.
وی افزود: شهرستان فردیس علاوه بر کاستی ها و نقایص زمینه رشد فراهم است جوانان این شهرستان تاکنون در عرصه های مختلف درخشیدند.
وی اظهار داشت: اگر فضا برای جهاد دانشگاهی ایجاد شود تا بتوانند به مردم خدمات ارائه دهند نتیجه کار نه تنها برای شهرستان و استان نخواهد بود بلکه ایندگان از آن بهره خواهند برد.
ایمانی گفت: اگر جوانان ایرانی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می کنند می توانند از کسب علم و دانش برای خدمت به هموطنان استفاده کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.