حریق کنتورهای برق مجتمع مسکونی هفده واحدی در محمدشهر کرج

پایگاه خبری البرزما-پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی محمد شهر بی درنگ نیروهای عملیاتی به همراه گروه امداد و نجات را ،به محل حادثه در همایون ویلا خیابان محراب اعزام کرد. شاهمرادی افسرعملیات اظهار داشت؛در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی شش طبقه دارای۱۷واحد مسکونی کنتور

کد خبر : 4249
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 10:39
حریق کنتورهای برق مجتمع مسکونی هفده واحدی در محمدشهر کرج

پایگاه خبری البرزما-پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی محمد شهر بی درنگ نیروهای عملیاتی به همراه گروه امداد و نجات را ،به محل حادثه در همایون ویلا خیابان محراب اعزام کرد. شاهمرادی افسرعملیات اظهار داشت؛در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی شش طبقه دارای۱۷واحد مسکونی کنتور برق دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی راهروها و طبقات این مجتمع را فراگرفته بود.
وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی و خاموش کننده های دستی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
افسر عملیات آتش نشانی در ادامه گفت: همزمان گروه دوم آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی به راهروها و طبقات بالایی مجتمع مسکونی رفتند و همه ساکنان را به محل امن انتقال دادند.
علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی محمد شهر در دست بررسی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.