آماده‌باش اورژانس البرز برای خدمت به مصدومان چهارشنبه سوری/ ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱ بالگرد به خط شدند

رئیس اورژانس البرز گفت: اورژانس البرز همانند سال‌های گذشته در نقاط مختلف البرز آماده باش بوده و در مناطق مختلف شهر مستقر می‌شود.
کد خبر : 23399
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 13:31
آماده‌باش اورژانس البرز برای خدمت به مصدومان چهارشنبه سوری/ ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱ بالگرد به خط شدند
پایگاه خبری البرزما- رئیس اورژانس البرز گفت: چهارشنبه سوری یکی از رسوم ماندگار و قدیمی است اما طی سال‌های اخیر مواد محترقه و آتش‌زا خطراتی را برای نوجوان‌ها و خانواده‌ها به همراه داشته است.
نگهداری مواد محترقه در منزل ممنوع است
احمد مهدوی با اشاره به اینکه هیجانات نوجوانان را وادار به انجام اقدامات خطرناک می‌کند، افزود: نگهداری مواد محترقه اعم از انفجاری و آتش بازی در منازل خطرناک است چرا که از قابلیت اشتعال و انفجار برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: خانواده‌ها مانع استفاده فرزندان خود از مواد محترقه پر خطر باشند، شهروندان در صورت بروز سوختگی در چهارشنبه سوری سریعا با ۱۱۵ اورژانس البرز ارتباط بگیرند.
مهدوی تصریح کرد: مردم از درمان‌های خودسرانه برای سوختگی اعم از مالیدن روغن و خمیر دندان بپرهیزند و در صورت وقوع آتش سوزی برای فرد مانع دویدن یا راه رفتن وی شوند.
خانواده مراقب فرزندان خود باشند
وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها از فرزندان خود مراقبت کنند تا عید خوبی را سپری کنیم، افزود: اورژانس البرز همانند سال‌های گذشته در نقاط مختلف البرز آماده باش بوده و در مناطق مختلف شهر مستقر می‌شود.
مهدوی تاکید کرد: ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه موتورلانس و یک بالگرد همراه با کارشناسان اورژانس در آماده باش کامل برای چهارشنبه سوری بی‌خطر خواهند بود.
وی گفت: اغلب صدمات در سال‌های گذشته شامل آسیب به چشم و قطع عضو بود و متاسفانه البرز فوتی هم داشت، لذا از خانواده‌ها انتظار داریم بر فرزندان خود نظارت داشته باشند تا شاهد حادثه‌ای نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.