قرارگاه ویژه حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران در البرز تشکیل می شود

استاندار البرز گفت: قرارگاه ویژه ای برای حل مسایل و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان با هدف تحقق ایجاد ۱۲۰ هزار شغل راه اندازی می شود.
کد خبر : 22089
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 12:55
قرارگاه ویژه حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران در البرز تشکیل می شود

پایگاه خبری البرزما- مجتبی عبداللهی در دیدار با برخی از ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در شهرستان های استان البرز گفت: سال ۱۴۰۱ را بنا به رهنمود و فرمان مقام معظم رهبری با  برنامه ویژه  برای اشتغالزایی و تولید با محوریت دانش بنیان دنبال خواهیم کرد.

عبداللهی گفت: البرز ظرفیت های فراوانی در این حوزه دارد که با توجه به شعار سال باید شکوفا شود.
وی با اشاره به درخواست امام جمعه شهرستان اشتهارد در خصوص مجموعه فنی و حرفه ای متروکه  در این شهرستان، ادامه داد: این مجموعه یک فرصت بسیار مناسب برای تحقق اهداف توسعه ای واحدهای دانش بنیان در استان است.
استاندار البرز بیان داشت: باید در این مکان که زیرساخت های آن توسط یک خیر فراهم شده، کارخانه نوآوری و خلاقیت ایجاد شود.
وی افزود: بر این اساس باید تدابیر لازم را فراهم کنیم که در قالب نهضت ملی مسکن برای افرادی که در شهرستان اشتهارد اشتغال دارند، مسکن ایجاد شود.
استاندار البرز همچنین در پاسخ به قدردانی امام جمعه چهارباغ در خصوص آغاز عملیات اجرایی ساماندهی جاده قزلحصار، افزود: این پروژه پس از سال ها مورد توجه قرار گرفت و اکنون در حال پیشرفت است از این رو با اهتمام ویژه ای پای کار هستیم که توقفی در این مسیر صورت نگیرد.
وی تاکید کرد: تمام مدیران و فرمانداران باید برای تحقق شعار سال بسیج شوند و زیرساخت های لازم فراهم شود.
استاندار البرز در خصوص درخواست  امام جمعه شهرستان نظرآباد پیرامون مشکلات کشاورزان این شهرستان، گفت: با همراهی و تعامل جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مرتبط باید مشکلات آب کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد و راهکار حل آن اتخاذ شود.
وی افزود: باید کشاورزان را به سمت کشت گلخانه ای راهنمایی کنیم چراکه مصرف آب کمتر، اشتغال زایی و بهره وری بیشتری را همراه خواهد داشت.

عبداللهی همچنین به ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان استان البرز اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد که مشکلات و موانع این حوزه با جدیت حل شود.
استاندار البرز در دیدار با امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز افزود: به طور قطع می توان با وحدت، همدلی، روحیه انقلابی و جهادی برنامه های بزرگی را هدف گذاری و انجام داد.
عبداللهی گفت: دولت سیزدهم اهداف موثری را در راستای شکوفایی تولید و اشتغالزایی در دستور کار دارد که ما نیز همگام با دولت درصدد تحول آفرینی در استان و افزایش رضایتمندی مردم هستیم.
استاندار البرز در این سفر یک روزه با خانواده های شهیدان رضاخانی در شهرستان نظرآباد، شهیدان رضایی در شهرستان اشتهارد و شهید فصیحی در شهرستان چهارباغ دیدار و گفتگو کرد و همچنین طی دیداری با امام‌جمعه کمالشهر مشکلات این شهر را نیز مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.