تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند است

امام جمعه کرج با اشاره به لزوم تحقق منویات رهبری در مورد تولید دانش‌بنیان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق شعار سال در استان انجام شود.
کد خبر : 22086
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 13:46
تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند است

پایگاه خبری البرزما- آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج،در شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با تبریک سال نو اظهار کرد: بهار و زنده‌شدن طبیعت درس بزرگ و عبرتی برای انسان‌ها است و همه باید آگاه باشیم که روزی در محضر خداوند باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی با تأکید براینکه فرصت‌ها به سرعت در حال گذر است و ضایع‌کردن فرصت‌ها نفعی برای انسان ندارد، افزود: حدود سه دهه است که مقام معظم رهبری برای سال‌ها نامگذاری می‌کنند که به‌واسطه این امر افق و ریل‌گذاری و هدف‌گذاری برای اقدامات و برنامه‌ها مشخص می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه نامگذاری‌ها برای ما گفتمان‌ساز، جریان‌ساز و سیاست‌گذاری کلان فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: این عناوین که از سوی مقام معظم رهبری برای سال‌ها تعیین می‌شود مخاطبان خاصی همچون مسئولان و مخاطبان عامی همچون مردم و نخبگان دارد.

این مسئول در پایان گفت: امید است که استان البرز تحت مدیریت استاندار، تحول‌آفرین باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت توفیق روزافزون یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.