112 طرح صنعتی در البرز به بهره برداری رسید

پایگاه خبری البرزما- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: 112 طرح صنعتی طی 9 ماه گذشته در شهرک های صنعتی این استان به بهره برداری رسیده است.محمد امین بزازی پور فرشی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای سه هزار و 442 نفر اشتغالزایی شده است. وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری صورت گرفته

کد خبر : 16018
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397 - 13:45
112 طرح صنعتی در البرز به بهره برداری رسید

پایگاه خبری البرزما- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: 112 طرح صنعتی طی 9 ماه گذشته در شهرک های صنعتی این استان به بهره برداری رسیده است.محمد امین بزازی پور فرشی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای سه هزار و 442 نفر اشتغالزایی شده است.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای 112 طرح صنعتی مذکور، 6 هزار و 255 میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: این میزان سرمایه‌گذاری نسبت به سال گذشته که پنج هزار و 419 میلیارد ریال بوده افزایش یافته است .
بزازی پور فرشی ادامه داد: میانگین رشد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان نسبت به چهار سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: همچنین با بهره‌برداری از این طرح‌ها در سال جاری، میزان اشتغال ایجاد شده نسبت به چهار سال گذشته 59 درصد و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده 43 درصد افزایش یافته است.
بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.