نیروی انتظامی چهره نیروهای مسلح است

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: اتفاقات منطقه داغ سنگینی بر دل دشمنان اسلام گذاشته است. حجت الاسلام شکرالله بهرامی در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان افزود: تحولات اخیر در منطقه ما یک اتفاق عجیب بوده است، به عنوان مثال در سوریه‌ای که ممکن بود به دست داعش

کد خبر : 15774
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 دی 1397 - 10:18
نیروی انتظامی چهره نیروهای مسلح است

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: اتفاقات منطقه داغ سنگینی بر دل دشمنان اسلام گذاشته است.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان افزود: تحولات اخیر در منطقه ما یک اتفاق عجیب بوده است، به عنوان مثال در سوریه‌ای که ممکن بود به دست داعش بیفتد اقدامات خوبی صورت گرفته که در نهایت مانع از وقوع این اتفاق شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: مردم یمن با حداقل امکانات در برابر قدرت‌های منطقه که از خارج حمایت می‌شوند ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: در کشورهای عراق و لبنان نیز اتفاقاتی رخ داده که داغ سنگینی بر دل دشمن گذاشته و همه این توفیقات در سایه یاری خداوند صورت گرفته است.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه به نقش نیروهای مسلح در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت در جامعه هستند و از خودگذشتگی و فداکاری آنها مثال زدنی است.

وی توضیح داد: حفظ امنیت در جامعه در تمامی نهادهای اجرایی نیروهای مسلح وجود دارد و این نظام چون بر پایه رعایت این اصول است نظامی ماندنی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشوربا اشاره به سلامت کارکنان نیروی مسلح تشریح کرد: دلی که خدا در آن حضور دارد منحرف نمی‌شود و درود و سلام خدا بر انسانی است که در هنگام ورود و خروج به یک مجموعه به درستی کار می‌کند.

وی همچنین به ضرورت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و گفت: مصونیت نخست متوجه نیروهای مسلح است و دستگاه قضا کنار این نیروهاست و در مواجهه با مردم نیروی انتظامی که چهره نیروهای مسلح است باید مراقبت لازم در برخورد داشته باشند.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: رابطه عمیق بین سپاه پاسداران، نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه قضا وجود دارد و همه با هم حرکت کرده و امتی واحد هستیم.

اشاره کرد: خدمتگزاری و تعهد به مردم از رویکردهای رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز است و وی در کار خود انسانی متعهد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.