طلا و لوازم آرایشی در صدر اجناس قاچاق کشف شده

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طلافروشی، عطاری و لوازم یدکی‌های استان زیر ذره بین بازرسان مبارزه با قاچاق کالا قرار دارند. جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: در آخرین ماه پاییز، 979 گشت بازرسی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان صورت گرفته است. وی ادامه داد: از مجموع گشت‌های

کد خبر : 15722
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1397 - 14:02
طلا و لوازم آرایشی در صدر اجناس قاچاق کشف شده

پایگاه خبری البرزما- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طلافروشی، عطاری و لوازم یدکی‌های استان زیر ذره بین بازرسان مبارزه با قاچاق کالا قرار دارند.

جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: در آخرین ماه پاییز، 979 گشت بازرسی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع گشت‌های صورت گرفته، 685 مورد صنفی و 294 مورد نیز غیر صنفی بوده است.

وی افزود: 289 مورد از این گشت‌ها با همکاری نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه‌های صنفی مرتبط انجام شده که در نهایت به تشکیل 40 فقره پرونده منتهی شد.

وی درباره تعداد پروندهای متشکله در حوزه قاچاق کالا اظهار کرد: با تشکیل 111 فقره پرونده در آذرماه، البرز در رتبه دوم کشور از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده قرار گرفته است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه البرز در حوزه ارزش ریالی کشفیات صورت گرفته نیز در رتبه اول کشور ایستاده، گفت: کلیه پرونده‌های متشکله به تعزیرات حکومتی جهت بررسی نهایی و صدور رای ارجاع شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات قاچاق صنفی در طلا فروشی‌ها، لوازم یدکی خودروها و عطاری‌های استان اتفاق افتاده گفت: در بخش غیرصنفی نیز لوازم آرایشی، بهداشتی و بدلیجات در صدر جدول ایستاده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.