475میلیارد ریال سهم البرز برای حوزه بازآفرینی است

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل راه و شهرسازی البرز گفت: امسال سهم این استان از اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه کشور برای حوزه بازآفرینی 475 میلیارد ریال تعیین شده است. تقی رضایی در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان البرز افزود: با هدف پیاده سازی برنامه های تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری بین وزارت راه

کد خبر : 15309
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 14:10
475میلیارد ریال سهم البرز برای حوزه بازآفرینی است

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل راه و شهرسازی البرز گفت: امسال سهم این استان از اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه کشور برای حوزه بازآفرینی 475 میلیارد ریال تعیین شده است. تقی رضایی در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان البرز افزود: با هدف پیاده سازی برنامه های تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه تفاهم نامه ای منعقد شد که بر مبنای آن برای هر استان بودجه ای از محل تبصره 18 در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در البرز خاطر نشان کرد: این برنامه در شهرستان های کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد تهیه شده و برای سایر شهرستان های استان نیزانجام خواهد شد.
رضایی گفت: برای پیاده سازی برنامه های ملی بازآفرینی شهری در شهرستانی مانند ساوجبلاغ با وجود مشکلات مالی، 40 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: علاوه بر اعتبارات شهرستانی و استانی نیازمند تزریق اعتبارات ملی به شهرستان های استان هستیم چرا که برنامه های ستاد بازآفرینی در البرز باید به صورت جدی عملیاتی شود.
مدیر کل راه و شهرسازی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت 520 واحد مسکونی در تپه اسلام آباد کرج اشاره کرد و گفت: مراحل دریافت جواز ساخت این واحد ها و جذب مشاور با هدف ساماندهی و احیای بافت های فرسوده این منطقه در حال انجام و پیگیری است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.