ثبت اطلاعات 6700 بهره بردار درسامانه جامع پهنه بندی

پایگاه خبری البرزما- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از ثبت اطلاعات 6700 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد. مدیر جهاد کشاورزی کرج با اشاره به اهمیت آمار و لزوم دستیابی به اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی در برنامه ریزی ها، از همه بهره برداران

کد خبر : 14826
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 13:08
ثبت اطلاعات 6700 بهره بردار درسامانه جامع پهنه بندی

پایگاه خبری البرزما- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از ثبت اطلاعات 6700 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی کرج با اشاره به اهمیت آمار و لزوم دستیابی به اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی در برنامه ریزی ها، از همه بهره برداران حقیقی و حقوقی بخش کشاورزی شهرستان خواست همکاری لازم را با کارشناسان مسئول پهنه های تولیدی در خصوص ارائه آمار و اطلاعات صحیح انجام دهند.
روشن نژاد با اشاره به این که سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی به منظور قوانین افزایش بهره وری بخش کشاورزی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر ایجاد شده، هدف از راه اندازی این سامانه را به روزرسانی آمار پایه بخش کشاورزی و دستیابی به اطلاعات دقـیق بهره برداران در همه بخشها از جمله زراعت، شیلات و آبزیان، دام و طیور، باغبانی و صنایع کشاورزی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون آمار و اطلاعات 6700 نفر بهره بردار و 7365 واحد بهره برداری بخش کشاورزی شهرستان در این سامانه ثبت شده است؛ افزود: تاکنون اطلاعات پایه کشاورزی در قالب 9 پهنه تولیدی، به وسیله کارشناسان مسئول پهنه های این شهرستان وارد سامانه شده است.
روشن نژاد در پایان گفت: در حال حاضر ارائه برخی خدمات اعتباری نظیر تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده و خرید تضمینی گندم از کشاورزان، بر اساس اطلاعات سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی انجام می شود و در آینده نزدیک مبنای کلیه برنامه ریزیهای این بخش قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.