شورای شهر کرج فرصت خدمت به مردم را از دست ندهد

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز در آئین افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان البرز به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه عده ای در شورای شهر کرج کارشکنی می کنند، اظهار داشت: امیدواریم که این شورا هر چه سریعتر شکل رسمی پیدا کرده و با پیگیری هایی که از سوی فرماندار در حال انجام

کد خبر : 14165
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 11:55
شورای شهر کرج فرصت خدمت به مردم را از دست ندهد

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز در آئین افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان البرز به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه عده ای در شورای شهر کرج کارشکنی می کنند، اظهار داشت: امیدواریم که این شورا هر چه سریعتر شکل رسمی پیدا کرده و با پیگیری هایی که از سوی فرماندار در حال انجام است شاهد این باشیم که مدیریت شهری در کرج رسمیت پیدا کند.وی اضافه کرد: مردم با انتخاب مستقیم و غیر مستقیم خود به مسئولان فرصت خدمت را می دهند، نباید فکر کنیم این فرصت برای همیشه ماندگار است و آن را از دست بدهیم.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به صحبت های چند روز گذشته با رئیس دفتر رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: یکی از درخواست هایی که در این تماس تلفنی مطرح شد حضور مسئولان عالی کشور در مراسم افتتاحیه فرودگاه پیام بود.
وی ادامه داد: نخستین پرواز از این فرودگاه روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه انجام می شود که می تواند آغاز رشد و توسعه در استان البرز باشد.
استاندار البرز گفت: مردم امروز در بخش های مختلف نگرانی هایی دارند که اقدامات باید به گونه ای باشد که بتواند راهگشا مشکلات مردم بوده تا مردم احساس ناامیدی نکنند.
نجفی افزود: عده ای به دنبال این هستند که در جامعه احساس ناامنی ایجاد کرده و سرمایه گذاران را نسبت به کشور بدبین کنند و آنها را از کشور فراری دهند، نباید اجازه بدهیم که این فضا را مایوس کننده برای مردم ترسیم کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه رتبه استان البرز درفضای کسب و کار از 29 به 8 رسیده بیان داشت: مهم این است که بتوانیم این رتبه را حفظ کنیم تا در مردم نیز هر چه بیشتر روحیه امید تقویت شود.
نجفی جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید در الویت کار دستگاه ها قرار گیرد گفت: مدیران نباید پشت میزهای خود نشسته و انتظار داشته باشند که سرمایه گذاران به سراغ آنها بیایند بلکه به سراغ سرمایه گذاران رفت و علاوه بر آشنایی با ادبیات سرمایه گذاری آنها را نسبت به سرمایه گذاری در استان تشویق کرد.
وی با اشاره به راه اندازی مرکزخدمات سرمایه گذاری استان البرز خاطر نشان کرد: دستگاه ها باید حضور قوی در این مرکز داشته باشند و نمایندگان آنها نیز اختیارات کامل در این مرکز داشته باشند تا بتوانند نسبت به جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاری اقدام کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.