اطلاعات دقیقی از واردات، صادرات و تولید استان نداریم

پایگاه خبری البرزما- رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: برای اینکه بتوانیم از این جنگ اقتصادی سلامت و پیروز خارج شویم؛ مولفه‌هایی لازم است که یکی از مهمترین آنها حمایت دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب تولیدکننده، کارآفرین و … است. رحیم بنا مولایی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی دولت باید در راستای

کد خبر : 13398
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 12:10
اطلاعات دقیقی از واردات، صادرات و تولید استان نداریم

پایگاه خبری البرزما- رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: برای اینکه بتوانیم از این جنگ اقتصادی سلامت و پیروز خارج شویم؛ مولفه‌هایی لازم است که یکی از مهمترین آنها حمایت دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب تولیدکننده، کارآفرین و … است.

رحیم بنا مولایی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی دولت باید در راستای اعتمادسازی برای تولیدکنندگان و کارآفرینان گام بردارد.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم از این جنگ اقتصادی سلامت و پیروز خارج شویم؛ مولفه‌هایی لازم است که یکی از مهمترین آنها حمایت دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب تولیدکننده، کارآفرین و … است که همگی آنها برای حرکت چرخ اقتصاد تلاش می‌کنند.

وی افزود: بدون شک تحقق این هدف بدون تسهیل در شرایط اجرای قوانین مربوط به بهبود محیط کسب و کار امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به نتایج اجرای صحیح این قوانین توضیح داد: تا کنون کارگروه‌های در استان جهت رفع مشکلات موجود در مسیر اجرای این قوانین برگزار شده و امیدواریم مصوبات آن به زودی اجرایی شود.

رییس اتاق بازرگانی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی در خصوص وضعیت صادرات، واردات و تولید استان گفت: متاسفانه در حال حاضر اطلاعات در این موارد به صورت جزیره ای بوده و از شفافیت دقیقی برخوردار نیست.

بنا مولایی ادامه داد: با ساماندهی پنجره واحد گمرک در استان اطلاعات جامعی در این خصوص جمع آوری می‌شود و با توجه به این اطلاعات می‌توان اهداف اقتصادی را پیش برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.