وحیدی: مهمتر از سندِ نظام فنی و اجرایی، توجه به بافت فرسوده است

پایگاه خبری البرزما- نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: به اعتقاد من مهمتر از سند فنی و اجرایی طرح هایی مثل بافت فرسوده است که باید به آن رسیدگی کنیم. منصور وحیدی با اشاره به اینکه شهرداری کرج نیازی به سند نظام فنی و اجرایی ندارد و به نظر می رسد این طرح جامع

کد خبر : 13394
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 11:52
وحیدی: مهمتر از سندِ نظام فنی و اجرایی، توجه به بافت فرسوده است

پایگاه خبری البرزما- نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: به اعتقاد من مهمتر از سند فنی و اجرایی طرح هایی مثل بافت فرسوده است که باید به آن رسیدگی کنیم. منصور وحیدی با اشاره به اینکه شهرداری کرج نیازی به سند نظام فنی و اجرایی ندارد و به نظر می رسد این طرح جامع نیست، گفت: این سند می تواند مکملی برای شهرداری باشد چرا که ما طرح های مهمتری مانند بافت فرسوده داریم که باید به آن رسیدگی کنیم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از ایرادهای شهرداری اهمالِ کارفرما در انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت است و نظارت بیشتر می تواند شهرداری را از این سند بی نیاز کند.
وی با تاکید بر اینکه مردم به عملکرد مدیریت شهری کرج گلایه دارند و برخی از آن ها را ریشه در رانت بازی ها می دانند، عنوان کرد: کم کاری ها و نگاه سفارشی موضوعی نیست که قابل کتمان باشد، حداقل ما در جایگاه نظارتی و به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر کرج نباید بر آن درپوش بگذاریم بلکه باید مسیر را برای اصلاح امور هموار سازیم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر در ادامه عنوان کرد: امروز طرح های تفصیلی و جامع در کرج فرصت اجرایی شدن را نیافته و مردم در خصوص نحوه موافقت با احداث برخی برج های تجاری و اداری سوالات و ابهاماتی دارند. شهرداری کرج در ارسال لوایح مرتبط با توافقنامه های احداث طبقات مازاد باید به این مهم توجه داشته باشد که امروز شهرفروشی و تراکم فروشی بدترین نوع کسب درآمد است و به هیچ وجه تضمینی برای آینده نیست.

روز گذشته در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج سند نظام جامع فنی و اجرایی شهرداری کرج با اکثریت آرا به تصویب رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.