75 درصد آب شرب البرز از منابع آبی تجدید ناپذیر تامین می‌شود

پایگاه خبری البرزما- غلامرضا رضایی فر در ستاد بازآفرینی استان که در شرکت آب و فاضلاب استان البرز برگزار شد؛گفت: در حال حاضر یک میلیون و 60 هزار واهد مسکونی تحت پوشش آبفای شهری استان قرار دارد. وی افزود: سال به سال به تعداد مشترکان استان اضافه می‌شود ولی منابع آبی تجدید ناپذیر منابع مطمئنی برای

کد خبر : 13370
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 12:14
75 درصد آب شرب البرز از منابع آبی تجدید ناپذیر تامین می‌شود

پایگاه خبری البرزما- غلامرضا رضایی فر در ستاد بازآفرینی استان که در شرکت آب و فاضلاب استان البرز برگزار شد؛گفت: در حال حاضر یک میلیون و 60 هزار واهد مسکونی تحت پوشش آبفای شهری استان قرار دارد.

وی افزود: سال به سال به تعداد مشترکان استان اضافه می‌شود ولی منابع آبی تجدید ناپذیر منابع مطمئنی برای تامین آب مورد نیاز شهروندان نیست و همین دغدغه کمبود آب در سال‌های آتی را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز در ادامه به بخشی از طرح‌های اجرایی شده از ابتدای سال تا کنون اشاره‌کرد و گفت: از ابتدای سال حدود ۴۲.۵ کیلومتر در منطقه اسلام آباد شبکه فاضلاب ایجاد شده که حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه داشته است.

وی توضیح داد: بدون شک برای اجرای پروژه‌های مختلف به تامین اعتبار نیاز است و با دست خالی‌کاری از پیش نمی‌توان برد.

این مسئول اظهار کرد: به عنوان مثال برای انجام پروژه‌های عمرانی همچون لوله‌گذاری، شبکه سازی و … که سال آینده اجرایی می‌شود، به پنج میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

رضایی فر گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم پروژه‌های عمرانی را به موقع به بهره برداری برسانیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.