نوبخت: درخواست کناره گیری از همه مسوولیت ها کردم

پایگاه خبری البرزما – رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه «اکنون وقت تسویه حساب سیاسی نیست»، گفت: برای اینکه دست رئیس جمهوری برای ترمیم کابینه باز باشد درخواست کردم تا از همه مسئولیت های دولت کناره گیری کنم. محمد باقر نوبخت در حاشیه نشست دولت در جمع خبرنگاران افزود: «مردم را دوست دارم

کد خبر : 13306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 12:13
نوبخت: درخواست کناره گیری از همه مسوولیت ها کردم

پایگاه خبری البرزما – رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه «اکنون وقت تسویه حساب سیاسی نیست»، گفت: برای اینکه دست رئیس جمهوری برای ترمیم کابینه باز باشد درخواست کردم تا از همه مسئولیت های دولت کناره گیری کنم. محمد باقر نوبخت در حاشیه نشست دولت در جمع خبرنگاران افزود: «مردم را دوست دارم و علاقه مندم اکنون که بودن من نمی تواند با این همه زحمت، نفعی به مردم برساند شاید بیرون رفتنم از دولت بتواند کمک کند.»
سخنگوی دولت در ادامه به نابسامانی های بازار ارز و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد اشاره کرد و گفت: انتظار و مطالبه مردم این است که وضعیت اقتصادی بویژه بازار ارز بهبود یابد.
نوبخت اظهار داشت: عده ای این موضوع بهبود بازار ارز را با ترمیم و تغییر کابینه و تیم اقتصادی دولت همراه دانستند اما واقعیت این است که موضوع ارز با سازمان برنامه و بودجه ارتباطی ندارد؛ با این حال ترجیح دادم برای اینکه زمینه اصلاح و بهبود در کابینه پیش آید و دست رییس جمهوری باز باشد داوطلبانه درخواست کناره گیری کنم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد واکنش هایی که این کناره گیری به همراه داشته است، افزود: «عده ای گفتند که چنین اقدامی فداکاری است و برخی دیگر اعلام کردند برای تسویه حساب سیاسی، فضاسازی شده است.
معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: اکنون بیش از هر چیزی باید نگران مردم و وضعیت اقتصادی کشور باشیم؛ نظام با فشارهای خارجی مواجه است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: لحظه شماری می کنم که بتوانم همه مسائل را واگذار کرده و بعنوان یک معلم در کلاس دانشگاه حضور یابم تا بار مسئولیت های مختلف از جمله پردخت های جاری، عمرانی، یارانه و .. از دوشم برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.