22میلیارد تومان به بهسازی راه های آسارا اختصاص یافت

پایگاه خبری البرزما – معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت:با توجه به کوهستانی بودن بخش آسارا و اهمیت تردد ایمن مردم ، بهسازی این جاده ها از اولویت ها است. شفقی اظهار داشت: همچنین طرح های آبرسانی روستایی شهرستان کرج نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است. فرماندار کرج ادامه داد: برای تسریع در عملیات

کد خبر : 13227
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 10:37
22میلیارد تومان به بهسازی راه های آسارا اختصاص یافت

پایگاه خبری البرزما – معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت:با توجه به کوهستانی بودن بخش آسارا و اهمیت تردد ایمن مردم ، بهسازی این جاده ها از اولویت ها است. شفقی اظهار داشت: همچنین طرح های آبرسانی روستایی شهرستان کرج نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
فرماندار کرج ادامه داد: برای تسریع در عملیات گاز رسانی به بخش آسارا نیز طرح هایی پیش بینی شده است که براین اساس چهار مسیر از مبداء میدان استقلال کرج به کندر،گراب و گچسر درطرح مطالعاتی مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: عملیات گازرسانی و شبکه گذاری در بخش آسارا و مسیر جاده کرج – چالوس از منطقه طالقان طی 2 مسیر در محدوده روستاهای بالا دست و پایین دست سد کرج آغاز خواهد شد و به موازات آن اجرای پروژه گاز رسانی از میدان استقلال کرج به روستای کندر نیز عملیاتی می شود.
بخش آسارا با جمعیتی حدود 55 هزار نفر از نعمت گاز طبیعی محروم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.