دغدغه مدیریت شهری توجه به جوانان است

پایگاه خبری البرزما- با حضور مدیران کل طرح های ملی و مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان کشور، سرپرست شهرداری کرج، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل بانوان استانداری البرز، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز، و نمایندگانی از نخبگان سمن های کشور، تفاهم نامه سه جانبه در خصوص

کد خبر : 13151
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 9:40
دغدغه مدیریت شهری توجه به جوانان است

پایگاه خبری البرزما- با حضور مدیران کل طرح های ملی و مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان کشور، سرپرست شهرداری کرج، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل بانوان استانداری البرز، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز، و نمایندگانی از نخبگان سمن های کشور، تفاهم نامه سه جانبه در خصوص فعالیت اولین خانه استارتاپ کشور در کرج به امضا رسید.  سرپرست شهرداری کرج در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه آغاز فعالیت اولین خانه استارتاپ کشور در کرج، گفت: دغدغه مجموعه مدیریت شهری جوانان است و برای رفع معضلات جوانان تلاش می کند.

محمدرضا احمدی نژاد اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری کرج در حوزه کارآفرینی موفق عمل کرده است و امیدوارم با کار و تلاش بیشتر این روند ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان و استعداد جوانان در حوزه های مختلف، عنوان کرد: در مجموعه مدیریت شهری توجه به جوانان و بهره گیری از استعداد آنان در اولویت است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.