شرکت‎‌های خارجی برای ضربه به تولید داخلی واکسن‌های مشابه وارد بازار ایران می‌کنند

پایگاه خبری البرزما- رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به وجود چالش‌های متعدد پیش روی این موسسه گفت: شرکت‌های خارجی برای وابسته کردن ایران، واکسن‌های مشابه تولید داخلی در بازار ایران عرضه می‌کنند. دکتر علی اسحاقی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید پایگاه شهید چمران موسسه رازی، ضمن

کد خبر : 12981
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1397 - 9:18
شرکت‎‌های خارجی برای ضربه به تولید داخلی واکسن‌های مشابه وارد بازار ایران می‌کنند

پایگاه خبری البرزما- رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به وجود چالش‌های متعدد پیش روی این موسسه گفت: شرکت‌های خارجی برای وابسته کردن ایران، واکسن‌های مشابه تولید داخلی در بازار ایران عرضه می‌کنند.

دکتر علی اسحاقی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید پایگاه شهید چمران موسسه رازی، ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانده پیشین و آرزوی توفیق برای مسئول جدید گفت: وجود نیروهای دلسوز و پرتلاش از امتیازاتی که هر مجموعه‌ای می‌تواند داشته باشد و وجود چنین نیروهایی در موسسه رازی که تعدادشان هم کم نیست؛ بسیار ارزشمند است.

وی افزود: موسسه رازی تا کنون با کمک همین افراد دلسوز توانسته موفقیت‌های بزرگی به دست آورد اما برای پیشرفت روزافزون به کار و تلاش بیشتری نیاز است؛ از همه مهم تر اینکه باید فکر کنیم و بیندیشیم برای رشد و توسعه چه کاری لازم است انجام دهیم.

رئیس موسسه رازی نقش بسیجیان موسسه را در ایجاد همدلی و رفع مشکلات تاثیرگذار خواند و گفت: هر یک از افرادی که در بخش های مختلف تحقیقی، تولیدی و خدماتی موسسه رازی مشغول به کار هستند، نقش موثری در رفع نقص‌ها و کمبودها به عهده دارند اما انتظار از بسیجیان به مراتب بیش از دیگران است.

دکتر اسحاقی به سابقه درخشان و قدمت بالای موسسه رازی اشاره کرد و با بیان اینکه باید دست در دست یکدیگر برای اعتلای جایگاه این مجموعه گام برداریم، تاکید کرد: موسسه رازی همواره با چالش‌هایی در بیرون از مجموعه مواجه بوده که تا کنون با حمایت و همراهی یکدیگر از آن ها عبور کرده ایم و ادامه همین روند سرلوحه عملکرد ما خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اهمیت تولید واکسن در داخل کشور تاکید کرد: بسیاری از کشورهایی که امروز واکسن‌های مشابه تولید داخل را به شیوه‌های مختلف و با قیمتی پایین در بازار ایران عرضه می‌کنند؛ این روش را برای ضربه به تولید داخلی در پیش گرفته‌اند تا به آنها وابسته باشیم.

رئیس موسسه رازی افزود: پیشرفت علم در صورتی که با ایمان و بصیرت همراه باشد بسیار سریعتر خواهد بود و ما را با سرعت بیشتری به مقصود می‌رساند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.