مدیرانی که حتی توان نصب سطل زباله ندارند، لایق حضور در شهرداری کرج نیستند!

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مدیرانی که حتی توان نصب سریع سطل زباله در نقاطی که توسط مردم مورد گوشزد قرار می گیرد را ندارند، شایسته حضور و مدیریت در شهرداری کرج نیستند! احد رسولی در جریان برگزاری هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر طی

کد خبر : 12898
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 12:56
مدیرانی که حتی توان نصب سطل زباله ندارند، لایق حضور در شهرداری کرج نیستند!

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مدیرانی که حتی توان نصب سریع سطل زباله در نقاطی که توسط مردم مورد گوشزد قرار می گیرد را ندارند، شایسته حضور و مدیریت در شهرداری کرج نیستند! احد رسولی در جریان برگزاری هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر طی تذکری از مدیرانی که در توجه به مطالبات مردمی ضعیف عمل می کنند، انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه گاهی اوقات به جهت مراجعات مردمی و نیازِ برخی محلات به برخی خدمات اولیه همچون نصب سطل زباله یا جمع آوری نخاله ها مواردی به برخی مدیران شهری منعکس می شود که متاسفانه این تذکرات عقیم مانده و اجرایی نمی شوند، اظهار داشت: شهرداری کرج نباید جایگاه و آغوش بازی برای مدیرانی که حتی توان نصب سطل زباله در یک معبر را ندارند، داشته باشد و شایسته سالاری در انتصابات امروز به ضرورتی اساسی تبدیل شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.