افزایش محسوس دما در استان البرز مورد انتظار است

پایگاه خبری البرزما- بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که در پی آمد آن افزایش محسوس دما در استان البرز مورد انتظار است.با توجه به شاخص تائید شده کیفیت هوا (به تفکیک شهرها) توسط اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز، کیفیت هوای استان البرز به شرح زیر

کد خبر : 12866
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 12:18
افزایش محسوس دما در استان البرز مورد انتظار است

پایگاه خبری البرزما- بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که در پی آمد آن افزایش محسوس دما در استان البرز مورد انتظار است.با توجه به شاخص تائید شده کیفیت هوا (به تفکیک شهرها) توسط اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز، کیفیت هوای استان البرز به شرح زیر است: کرج، ساوجبلاغ و فردیس به ترتیب با شاخص 74، 52 و 59 در محدوده زرد و وضعیت سالم قرار دارند. با توجه به‌احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و احتمال تشدید بیمارهای قلبی و ریوی توصیه می‌گردد افراد خیلی حساس د صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خود را کاهش دهند. همچنین شهرستان نظرآباد با شاخص 29 در محدوده سبز و وضعیت سالم قرار دارد.
آسمانی صاف تاکمی ابری در استان البرز
در ادامه منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که پی آمد آن در سه روز آینده آسمانی صاف تاکمی ابری، وزش باد و روند مجدد افزایش محسوس دما مورد انتظار می‌باشد. وی بیان اینکه برای امروز شنبه 16 تیرماه، آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: میانگین سرعت باد نیز در استان البرز 6 متر بر ثانیه است. مدیرکل هواشناسی استان البرز در پایان یادآور شد: در شهرستان کرج، طالقان و هشتگرد به ترتیب میانگین حداقل دما در 24 ساعت گذشته 25، 18 و 23 درجه سانتی‌گراد و حداکثر دما در 24 ساعت گذشته 35، 33 و 33 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.