بازارچه موقت گلشهر کرج در آتش سوخت

پایگاه خبری البرزما -مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که بازارچه موقت گلشهر کرج به طور کامل در آتش سوخت و خسارات زیادی به بارآمد.محمد یساولی اظهارداشت: بازارچه موقت پونه واقع در 45 متری گلشهر، بلوار پونه کرج ، صبح امروز دچار آتش سوزی شد که توسط نیروهای آتش نشانی

کد خبر : 12745
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 11:45
بازارچه موقت گلشهر کرج در آتش سوخت

پایگاه خبری البرزما -مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که بازارچه موقت گلشهر کرج به طور کامل در آتش سوخت و خسارات زیادی به بارآمد.محمد یساولی اظهارداشت: بازارچه موقت پونه واقع در 45 متری گلشهر، بلوار پونه کرج ، صبح امروز دچار آتش سوزی شد که توسط نیروهای آتش نشانی مهار و از سرایت آتش به اماکن اطراف جلوگیری شد.
وی خاطر نشان کرد: در این عملیات که حدود 2 ساعت به طول انجامید 19 دستگاه خودرو سبک سنگین و نیمه سنگین از 12 ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه اعزام شدند.
یساولی گفت: 42 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در این حادثه با حضور به موقع اقدام به اطفاء حریق کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه حادثه مذکور خسارات مالی گسترده ای را در پی داشت ، بیان داشت: این حادثه 2 مصدوم داشت که به صورت سرپایی توسط نیروهای امدادی مداوا شدند.
بهروز ورممهدی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در این خصوص گفت: بازارچه موقت پونه سال گذشته طی تفاهم نامه ای بین مالک و شهرداری کرج ایجاد شد و هدف آن نیز ساماندهی دستفروشان بود.
وی افزود: در این بازارچه حدود 700 دستفروش فعالیت داشتند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.