ساعت کاری ادارات البرزبه صورت موقت تغییر می کند

پایگاه خبری البرزما -استاندار البرزبا اشاره به افزایش دما و مصرف برق گفت: براین اساس ساعت کاری ادارات طی 2 روز آینده « یکشنبه و دوشنبه این هفته» در استان تغییر می کند. محمد علی نجفی در نشست شورای برنامه ریزی استانداری البرزافزود: طبق برنامه ریزی ، ساعت کار ادارات در این 2 روز از 6:30

کد خبر : 12693
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 8:55
ساعت کاری ادارات البرزبه صورت موقت تغییر می کند

پایگاه خبری البرزما -استاندار البرزبا اشاره به افزایش دما و مصرف برق گفت: براین اساس ساعت کاری ادارات طی 2 روز آینده « یکشنبه و دوشنبه این هفته» در استان تغییر می کند. محمد علی نجفی در نشست شورای برنامه ریزی استانداری البرزافزود: طبق برنامه ریزی ، ساعت کار ادارات در این 2 روز از 6:30 تا ساعت 13:30 خواهد بود.
وی گفت: میزان مصرف برق، آب و گاز تمام دستگاه های اداری استان رصد می شود و با اختیار شورای برنامه ریزی و شخص استاندار، برق دستگاه های پرمصرف قطع می شود.
وی با بیان اینکه رصد مصرف انرژی از استانداری آغاز می شود اظهار داشت: انتظار ما از دستگاه ها این است که نسبت به رعایت مصرف انرژی اقدام کنند تا دچار مشکل نشویم.
نجفی ادامه داد: مدیران و فرمانداران ورود کنند و وضعیت برق دستگاه های خود را مورد بررسی قرار دهند.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعطیلی پنجشنبه ها با هدف کاهش مصرف برق اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه ها در استان نیاز به مصوبه مجلس دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.