وحیدی: شورا محل تصمیم گیری های کلان است نه حلِ مشکلات شخصی

پایگاه خبری البرزما- نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ارسال لوایح شخصی به شورا، گفت: این لوایح زمان بربوده و ضروری است که این موارد به صحن علنی ارسال نشود.  منصور وحیدی در شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارسال لوایح ضروری به صحن علنی شد و تاکید

کد خبر : 12626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 12:45
وحیدی: شورا محل تصمیم گیری های کلان است نه حلِ مشکلات شخصی

پایگاه خبری البرزما- نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ارسال لوایح شخصی به شورا، گفت: این لوایح زمان بربوده و ضروری است که این موارد به صحن علنی ارسال نشود.  منصور وحیدی در شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارسال لوایح ضروری به صحن علنی شد و تاکید کرد: وقتِ شورا باید برای کنترل هزینه ها صرف شود.

نایب رییس شورای شهر کرج تصریح کرد: شورا محلی برای تصمیم گیری و ارایه خدمات بزرگ به شهروندان است و نباید وقت آن را برای لوایحی که بدون ارسال به شورا هم نتیجه می گیرند، هدر داد.

این عضو شورا در ادامه به وضعیت مالی شهرداری کرج نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط کشور و تحریم ها، افزایش درآمدهای پایدار شهرداری و ارایه راهکارهایی مبنی بر تحقق آن ضروری است.

وحیدی از شهرداری خواست تا حد امکان، مشکلات مالی پرسنل و افراد را حل کرده و از ارسال لوایحی در این خصوص به شورا، خودداری کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.