لغو جلسات شورا به دلیل نبود اعضا درست نیست

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در شصت و هفتمین جلسه علنی شورا و در نطق پیش از دستوربه موضوع لغو جلسات و عدم حضور اعضا اشاره کرد و گفت: اعضای شورا در جلسات حضور مستمر داشته باشند. شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد

کد خبر : 12481
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 11:43
لغو جلسات شورا به دلیل نبود اعضا درست نیست

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در شصت و هفتمین جلسه علنی شورا و در نطق پیش از دستوربه موضوع لغو جلسات و عدم حضور اعضا اشاره کرد و گفت: اعضای شورا در جلسات حضور مستمر داشته باشند. شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد نبیونی و با حضور سرپرست شهرداری برگزار شد. شصت و ششمین جلسه شورا روز دوشنبه برگزار شد که بعد از دقایقی، به دلیل خروج برخی اعضا از رسمیت افتاد.
رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای جلسه شصت و هفتم و در نطق پیش از دستور خواستار حضور اعضا در تمامی جلسات شورا شد و افزود: ما به عنوان نهادی ناظر هستیم و در برابر حق مردم مسول، امیدوارم از این پس “منظم”تر از قبل باشیم.
حسین محمدی با اشاره به اینکه اعضای شورا برای حضور در جلسات “حق جلسه” دریافت می کنند، عنوان کرد: اعضایی که به هر دلیلی در جلسات شورا حضور پیدا نمی کنند باید حق جلسه آن ها کسر شود تا حقوق شهروندی به طور کامل رعایت شده باشد.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.