حمایت از اصناف به خدمات رسانی بهتر به شهروندان منجر می شود

پایگاه خبری البرزما- رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت که اصل مشتري مداري در عرضه و كيفيت محصولات در بازارهاي ميوه و تره بار كرج رعايت مي شود .  محمد نبيوني در بازديد از مراحل نهايي بازسازي بازار روز ميخك اظهار كرد: راه اندازی بازار روز ها و حمایت از اصناف نقش کلیدی در خدمت‌

کد خبر : 12404
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 12:13
 حمایت از اصناف به خدمات رسانی بهتر به شهروندان منجر می شود

پایگاه خبری البرزما- رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت که اصل مشتري مداري در عرضه و كيفيت محصولات در بازارهاي ميوه و تره بار كرج رعايت مي شود .  محمد نبيوني در بازديد از مراحل نهايي بازسازي بازار روز ميخك اظهار كرد: راه اندازی بازار روز ها و حمایت از اصناف نقش کلیدی در خدمت‌ رسانی به شهروندان دارد.

وي تصريح كرد: ساخت بازارها ي ميوه و تره بار توسط شهرداري برای تامین کالاهای اساسی شهروندان در فضایی توام با آرامش و امنیت مورد توجه شهرداران کلان شهرهای کشور قرار گرفته است و شهرداری كرج نیز با مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی نخستین گام را در این زمینه برداشته است.

نبيوني، بر توجه به ارتقای ساختارهای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: مهم ترین هدف احداث بازار روز ایجاد آرامش، رفاه حال شهروندان و تامین مایحتاج آنان است.

ریيس شوراي اسلامي شهر كرج ضمن اظهار رضايت از روند راه اندازي مجدد بازار روز ميخك افزود: در این پروژه مشاركتي كه توسط سرمايه گذار بخش خصوصي در حال انجام است غرفه های متعدد به فروش مواد غذایی، میوه و تره بار با کیفیت می پردازند که علاوه بر رونق فضای کسب و کار، نیازمندی های غذایی شهروندان منطقه نیز به شکلی متمرکز تامین می شود.

نبيوني تاكيد كرد: با توجه به اينکه بازارهاي ميوه و تره بار نقش اساسي در افزايش رضايتمندي مردم از شهرداري ايفا مي کند، در زمينه امکان افزايش بازارهاي ميوه و تره بار در شهرستان كرج در دستور كار شهرداري قرار خواهد گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.