بهره برداری از ایستگاه های متروی کرج به بخش خصوصی واگذار شود

پایگاه خبری البرزما- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اتمام پروژه قطار شهری، گفت: برای تحقق این مهم، بهره برداری از ایستگاه های مترو را به بخش خصوصی واگذار کنید. محمدجواد کولیوند؛ در بازدید از پروژه قطارشهری اظهار داشت: در صورت واگذاری بهره برداری از ایستگاه های

کد خبر : 12376
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 11:58
بهره برداری از ایستگاه های متروی کرج به بخش خصوصی واگذار شود

پایگاه خبری البرزما- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اتمام پروژه قطار شهری، گفت: برای تحقق این مهم، بهره برداری از ایستگاه های مترو را به بخش خصوصی واگذار کنید. محمدجواد کولیوند؛ در بازدید از پروژه قطارشهری اظهار داشت: در صورت واگذاری بهره برداری از ایستگاه های مترو به بخش خصوصی، رقابت ایجاد می شود و این موضوع نقش بسزایی در پیشرفت کار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: باید صورت مساله را بدانیم چرا که اگر در مسیر غلط گام برداریم به پاسخ مناسب دست نیافته و خروجی مثبتی دریافت نخواهیم کرد.

کولیوند، با بیان اینکه ما نتوانستیم با مدیریت صحیح از توقف کار جلوگیری کنیم، تاکید کرد: شورا باید برای نجات شهرداری از بحران کمبود بودجه سراغ کمک های استانی برود.

این مسئول در ادامه بر اصلاح قرارداد پروژه تاکید کرد و گفت: بودجه مورد نیاز پروژه قطار شهری فراتر از میزان تعیین شده در قرارداد است و این تفاوت بودجه باید اصلاح شود.

کولیوند همچنین عنوان کرد: باید راهکاری برای نحوه تامین بودجه پروژه اندیشیده شود تا بتوانیم سریع تر این امکان ارزشمند حمل و نقل را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.