نبیونی برای تسریع در احداث ادامه بلوار ماهان به شهرداری کرج تذکر داد

پایگاه خبری البرزما- رئیس شورای اسلامی شهر کرج خواستار تسریع در احداث ادامه بلوار ماهان شد و از توقف عملیاتی عمرانی در این پروژه به شدت انتقاد کرد. محمد نبیونی در ابتدای شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اواخر سال گذشته شاهد افتتاح بلوار شهید ناصربخت

کد خبر : 12277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 11:20
نبیونی برای تسریع در احداث ادامه بلوار ماهان به شهرداری کرج تذکر داد

پایگاه خبری البرزما- رئیس شورای اسلامی شهر کرج خواستار تسریع در احداث ادامه بلوار ماهان شد و از توقف عملیاتی عمرانی در این پروژه به شدت انتقاد کرد. محمد نبیونی در ابتدای شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اواخر سال گذشته شاهد افتتاح بلوار شهید ناصربخت بودیم که متاسفانه در خصوص تامین روشنایی این مسیر اقدام خاصی صورت نگرفته و شهروندان برای تردد از این محور با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که جا دارد مورد توجه ویژه عزیزان در شهرداری و اداره برق قرار گیرد.
وی افزود: همچنین مقرر شده بود بلافاصله برای احداث قطعه دوم این محور (مبداء پاسگاه حصارک و مقصد بلوار خوارزمی) اقدامات لازم صورت پذیرد که متاسفانه هیچ گونه عملیات عمرانی برای آن صورت نگرفته است و از آنجا که بلوار ماهان مُسکنی برای فروکش ترافیک در خیابان شهید بهشتی است، انتظار می رود که موانع موجود رفع و احداث قطعه دوم بلوار شهید ناصربخت در اسرع وقت عملیاتی شود.
این مسئول ارشد شهری در ادامه عنوان کرد: همچنین برغم پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه احداث بلوار خوارزمی به سمت گلدشت اما عملیات عمرانی متوقف مانده است و با توجه به اهمیت این طرح در روان سازی ترافیک از سرپرست شهرداری انتظار می رود گزارشی از موانع توقف کار تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.
نبیونی رئیس شورای اسلامی شهر کرج در دوره پنجم در پایان همچنین با اعلام اینکه پیمانکار تقاطع آیت الله هاشمی رفسنجانی برای تحویل قطعی پروژه اعلام آمادگی کرده است، از سرپرست شهرداری این کلانشهر تقاضا کرد که حوزه معاونت فنی و عمرانی مقدمات این مهم را فراهم نماید تا در صورت وجود اشکالات فنی در پروژه، فضای رفع معایب فراهم شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.