کرج از مشکلات ناشی از کمبود جای پارک رنج می برد

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج گفت که این کلانشهر از مشکلات فنی و شهری ناشی از کمبود جای پارک رنج می برد.  احد رسولی در جریان برگزاری شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امروز مشکل کمبود جای پارک به

کد خبر : 12174
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 12:07
کرج از مشکلات ناشی از کمبود جای پارک رنج می برد

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج گفت که این کلانشهر از مشکلات فنی و شهری ناشی از کمبود جای پارک رنج می برد.  احد رسولی در جریان برگزاری شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه امروز مشکل کمبود جای پارک به کوچه پس کوچه های شهر نیز کشیده و شهروندان را با یکدیگر دچار اختلاف کرده است، گفت: این مهم ریشه در شهرسازی نامنظم و رشد ناموزون شهری دارد و شاهد احداث بلندمرتبه سازی بدون تامین پارکینگ های مورد نیاز هستیم.
وی افزود: در اقصی نقاط شهر و در عمق کوچه ها و خیابانهای کرج شاهد قد کشیدن ساختمان های بدون پارکینگ هستیم و آنطور که از گزارش ها استنباط می شود جرایم کسری پارکینگ نیز در گذشته برای هزینه های جاری صرف شده است و امروز شاهد ایجاد مشکلات جدید اجتماعی و شهری هستیم و شهروندان برای پیدا کردن جای پارک مناسب همواره دچار مشکل هستند.
رسولی تصریح کرد: ما باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را به سمت احداث پارکینگ های طبقاتی و عمومی هدایت کنیم و مشوق های لازم را نیز در نظر بگیریم همچنین شهرداری کرج باید کلیه مبالغی را که از محل کسری پارکینگ دریافت می کند و بخشی از درآمدهای جاری و عوارض های حاصله را صرف ایجاد پارکینگ نماید تا بتوانیم بر این مشکل فائق آییم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.