ثروت آفرینی از علم اولویت دانشگاه ها قرار گیرد

پایگاه خبری البرزما – نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج بر لزوم ثروت آفرینی از علم و بسنده نکردن به تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی تاکید کرد. آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با اعضای انجمن صنفی اساتید حق التدریس علمی کاربردی استان البرز، افزود: کشور ما در معرض آسیب‌های

کد خبر : 11946
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 9:50
ثروت آفرینی از علم اولویت دانشگاه ها قرار گیرد

پایگاه خبری البرزما – نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج بر لزوم ثروت آفرینی از علم و بسنده نکردن به تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی تاکید کرد. آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با اعضای انجمن صنفی اساتید حق التدریس علمی کاربردی استان البرز، افزود: کشور ما در معرض آسیب‌های فراوان فرهنگی اقتصادی و حتی سیاسی است و به ورود گروه‌های نخبگان برای حل این مشکلات نیاز داریم.
وی ادامه داد: مجموعه‌های صنفی با شبکه ‌سازی‌ که دارند می‌توانند خدماتی در مسیر گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولیدات داخلی و تبدیل آن به یک مطالبه‌ عمومی داشته باشند.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی را منحصر به وسایل و تولیدات صنعتی دانست، چرا که اصل و اساس حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کار و کارگر ایرانی است.
آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی دانشگاه باید رابطه محکمی با کشاورزی و صنعت داشته باشد و مجموعه‌های صنفی می‌توانند نقش مؤثری در برقراری این ارتباط داشته باشند.
وی یادآورشد: تشکیل مجموعه‌های صنفی که مطالبه گر مسائل و نیازهای اقشار مختلف جامعه باشند، به‌شرط منحرف نشدن از مسیر اصلی و سرگرم نشدن به حواشی، مطلوب و پسندیده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.