تاخیر در انتخاب شهردار کرج مغایر با شان شهروندان این کلانشهر است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تاخیر در انتخاب شهردار مغایر با شان شهروندان است و همچنین منافع شهر را نیز دچار خسارت های فراوانی می کند. اکبر سلیم نژاد در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج ، با بیان اینکه تسریع در انتخاب شهردار باید

کد خبر : 11939
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 13:18
تاخیر در انتخاب شهردار کرج مغایر با شان شهروندان این کلانشهر است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: تاخیر در انتخاب شهردار مغایر با شان شهروندان است و همچنین منافع شهر را نیز دچار خسارت های فراوانی می کند. اکبر سلیم نژاد در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج ، با بیان اینکه تسریع در انتخاب شهردار باید تنها اولویت شهر باشد، تصریح کرد: شهردار اداره کننده و کلیددار شهر است و هر دقیقه تاخیر در انتخاب شهردار می تواند آسیب ها و زیان فراوانی برای شهر به دنبال داشته باشد لذا تقاضا می کنم که انتخاب شهردار دیگر از دستور جلسات خارج نشود.
وی با بیان اینکه نفراتی خارج از شورا نباید برای ما تصمیم گیری کنند، بیان داشت: در هر حال اکثریت اعضای شورا برای انتخاب شهردار جدید کلانشهر کرج به اجماع رسیده اند که دیگران نیز باید به نظر اکثریت تکمین کنند و امیدوارم که با انتخاب شهردار جدید بتوانیم کارهای بزرگ عمرانی و خدماتی را استارت بزنیم و شرمنده اعتماد مردم به لیست امید نشویم.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پاسخ به دغدغه سلیم نژاد تاکید کرد که جلسه رسمی شورا در یکشنبه آینده به موضوع انتخاب شهردار اختصاص دارد، همچنین بحث انتخاب شهردار در پیش نویس صورتجلسه جلسه علنی امروز نیز قید نشده بود که نیتی برای حذف آن وجود داشته باشد. آنطور که نبیونی توضیح داد ظاهرا سفر تنها گزینه تصدی سمت شهردار به خارج از کشور علت تاخیر در طرح آن بوده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.