درب دانشگاه آزاد کرج به جای جنوب، شرق باشد

پایگاه خبری البرزما- سرپرست شهرداری کرج گفت که برای کاهش مشکلات ترافیکی ِ بلوار موذن درب اصلی دانشگاه آزاد واحد کرج به جای جنوب، شرق دانشگاه تعبیه شود. سرپرست شهرداری کرج در نشست اعضای شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان اینکه این دانشگاه در محدوده ویژه ای از کلانشهر کرج

کد خبر : 11878
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 10:56
درب دانشگاه آزاد کرج به جای جنوب، شرق باشد

پایگاه خبری البرزما- سرپرست شهرداری کرج گفت که برای کاهش مشکلات ترافیکی ِ بلوار موذن درب اصلی دانشگاه آزاد واحد کرج به جای جنوب، شرق دانشگاه تعبیه شود. سرپرست شهرداری کرج در نشست اعضای شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان اینکه این دانشگاه در محدوده ویژه ای از کلانشهر کرج واقع شده است، گفت: تنها شریان شبه بزرگراهی کرج در این محدوده قرار دارد.

محمدرضا احمدی نژاد با اعلام اینکه درب اصلی دانشگاه به جای جنوب باید در شرق دانشگاه تعبیه شود تا تبادلات ترافیکی با راحتی در این حوزه انجام گیرد، خاطرنشان کرد: در ضلع شمال خیابان موذن باند کندرویی وجود دارد که به سبب پارک خودروها و وجود کیوسکِ پلیس عملا بدون استفاده قرار گرفته که در صورت رفع موانع بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی برطرف می شود.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک در تمام پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی وجود داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه قبول داریم در این زمینه عقب هستیم اما علاقه مندی لازم برای رفع این مسایل با تکیه بر توان علمی و پژوهشی دانشگاه ها وجود دارد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.