مسیر ورود تاکسیِ برلیانس هموار می شود

پایگاه خبری البرزما- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر از راه اندازی دفتر نوسازی ناوگان تاکسی با همکاری شرکت های خودروساز، خبر داد.  در جلسه ای که با حضور نمایندگی های فروش شرکت های خودروسازی سایپا و پارس خودرو برگزار شد، هماهنگی ها در خصوص راه اندازی دفتر تسهیل گری در ساختمان

کد خبر : 11845
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 11:22
مسیر ورود تاکسیِ برلیانس هموار می شود

پایگاه خبری البرزما- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر از راه اندازی دفتر نوسازی ناوگان تاکسی با همکاری شرکت های خودروساز، خبر داد.  در جلسه ای که با حضور نمایندگی های فروش شرکت های خودروسازی سایپا و پارس خودرو برگزار شد، هماهنگی ها در خصوص راه اندازی دفتر تسهیل گری در ساختمان مرکزی این سازمان به منظور کاهش زمان ثبت نام تاکسی برلیانس انجام گرفت.

پرویز اسکندری در این خصوص گفت: یکی از اولویت های سازمان حمل و نقل عمومی شهر به کارگیری تاکسی های به روز و منطبق با سلیقه مردم است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار اضافه کرد: پیگیری های لازم در خصوص اخذ ظرفیت مناسب نوسازی و توسعه ناوگان تاکسی شهر کرج صورت گرفته است و در طرح ورود تاکسی برلیانس محدودیتی از نظر تعداد از سوی شرکت های خودرو ساز نداریم.

اسکندری با اشاره به عزم سازمان در ورود هرچه سریع تر خودروهای جدید گفت: به منظور کاهش زمان ورود تاکسی برلیانس به شهر کرج، با همکاری نمایندگی های فروش این خودرو، نسبت به راه اندازی دفتر تسهیل در نوسازی و توسعه ناوگان تاکسی در ساختمان مرکزی سازمان اقدام کرده ایم.

وی اظهار داشت: در این دفتر فرآیند ثبت نام تاکسی های جدید انجام شده و دیگر نیاز به مراجعه متقاضیان به نمایندگی های فروش این خودرو وجود ندارد.

اسکندری تصریح کرد: سقف تسهیلات اعطا شده در طرح فروش تاکسی برلیانس 28 میلیون تومان است که میانگین سود آن 16 درصد و بازپرداخت آن از 12 تا 48 ماه است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.