مدیران البرز درصدد جذب اعتبارات برای توسعه استان باشند

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز گفت که مدیران دستگاه ها باید با اهتمام ویژه ای برای جذب اعتبارات ملی برای تسریع در توسعه استان اقدام کنند.محمد علی نجفی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در استانداری البرز با اشاره به بهره برداری پروژه های بخش خصوصی در استان، اظهار داشت: با توجه به

کد خبر : 11768
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 11:29
مدیران البرز درصدد جذب اعتبارات برای توسعه استان باشند

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز گفت که مدیران دستگاه ها باید با اهتمام ویژه ای برای جذب اعتبارات ملی برای تسریع در توسعه استان اقدام کنند.محمد علی نجفی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در استانداری البرز با اشاره به بهره برداری پروژه های بخش خصوصی در استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمایه گذاران با بودجه های خود می توانند سهم زیادی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی البرز داشته باشند، به همین منظور اجرا و بهره برداری از این پروژه ها برای استان بسیار مهم است.
وی گفت: به همین منظور انتظار ما از مدیران دستگاه ها این است که به روند پروژه ها بخصوص در حوزه بخش خصوصی، اشراف کافی داشته و موانع را از سر راه بردارند.
نجفی گفت: برای استفاده از فرصت حضور بخش ملی در استان، مدیران باید درخواست حضور وزرا در البرز را در دستور کار قرار دهند چراکه حضور وزرا اثربخش بوده و می توان از این طریق اقدامات بزرگی را محقق کرد.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه استان، بیان داشت: بهتر بود طی جلساتی پیش از شورای برنامه ریزی، بحث و بررسی در خصوص بودجه با فرمانداران صورت می گرفت.
نجفی با اشاره به اینکه مشکلات باید به دقت رصد شود خاطر نشان کرد: سهم شورای برنامه ریزی محدود است جای گلایه مندی دارد چراکه زیبا نیست با توجه به اهمیت این شورا، کمترین نقش را داشته باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.