اخبار جلسه غیرعلنی نباید منتشر می شد

پایگاه خبری البرزما – رییس مجلس شورای اسلامی از انتشار خبرهای مربوط به جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر امور خارجه و معاون سیاسی او و نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی انتقاد کرد و گفت: خبرهای آن جلسه نباید منتشر می شد.علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به تذکر علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت

کد خبر : 11663
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 12:48
اخبار جلسه غیرعلنی نباید منتشر می شد

پایگاه خبری البرزما – رییس مجلس شورای اسلامی از انتشار خبرهای مربوط به جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر امور خارجه و معاون سیاسی او و نیز دبیر شورای عالی امنیت ملی انتقاد کرد و گفت: خبرهای آن جلسه نباید منتشر می شد.علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به تذکر علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد پخش و انتشار اخبار جلسه غیر علنی روز یکشنبه مجلس در مورد برجام توسط برخی نمایندگان گفت: وقتی جلسه محرمانه است نباید اخبار آن منتشر شود.
علیرضا رحیمی نماینده تهران در تذکری گفت: مجلس در روز یکشنبه با حضور عالی‌ترین مقامات امنیتی جلسه غیرعلنی را برگزار کرد و بحث‌های مبسوطی صورت گرفت.
وی افزود: کمتر از 24 ساعت برخی از آقایان حرف‌هایی زدند که شورای عالی امنیت ملی مجبور به صدور تکذیبیه شد. این چطور نظارتی از سوی هیات رییسه است که دبیرخانه شورا مجبور به ارائه تکذیبیه می‌شود، بهتر بود سخنگوی هیات رییسه قبل از آن اظهارنظری می‌کرد.
وی ادامه داد: این اتفاقات در شان مجلس نبود ما خواستار دفاع رییس مجلس از شان مجلس هستیم.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.